sobota, 20 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesiąca - lipiec

Witajcie robaczki!
W czerwcu nie pojawił się post z ulubieńcami ze względu mojego lenistwa po prostu. Przyznaje się bez bicia że mi się nie chciało. Każdy ma taki okres w życiu że chce się odciąć od tego wszystkiego i żyć tylko dla siebie. Ja właśnie taki okres przeszłam. Teraz wszystko wraca do normy.

Film: Ja jedna zginę - Inka
Jeden z filmów który odmienił mój tok myślenia i pogląd na to co było. Nigdy nie lubiłam polskich filmów a na historii w szkole czułam się jak bym na lekcji siedziała za kare. Ale widocznie do niektórych rzeczy trzeba po prostu dorosnąć. Nawet i do patriotyzmu. Film opowiadający o młodej wolontariuszce która oddała życie za nasz kraj. Wycierpiała strasznie wiele ale mimo to się nie poddała. Podziwiam ją że mimo tak młodego wieku nie bała się i ani przez chwile się nie zawahała. Ostatnia scena filmu wywołała u mnie tak ogromny szok i łzy i moim zdaniem każdy patriota a właściwie każda osoba uważająca się za patriotę powinna ten film obejrzeć.

Piosenka: Reto - Bossman
Tak wiem zgarszam młodzież  (śmiech) zgorszonego nie da się zgorszyć hihi.  Od jakiegoś czasu ma fazę na tego wokalistę to chyba przez te oko.. i ten głos. chodź niektóre piosenki nie mają praktycznie żadnego przesłania ale ten głos po prostu zastępuje wszystko. 

Cytat: (...) Ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze. - Joanne Katheleen Rowling 

Książka: Harry Potter 
Całą trylogia Harrego Pottera jest po prostu mistrzowska. Nie przepadam ani za filmami ani za książkami typu fantasty ale to jest jeden jedyny wyjątek. 

Zdjęcie: 
I tu was zaskoczę bo jest to najlepsze zdjęcie wykonane moim aparatem a przewinęło się ponad 9 tyś zdjęć. Moje najukochańsze  



Jedzenie: Chleb w jajku 
Smaki dzieciństwa. Najlepsze szybkie jedzenie na świecie.


Kosmetyk: herbal Care my nature szampon 
Szampon z naturalnych składników roślin. Zapobiega przetłuszczaniu się włosów. Mam go już dłuższy czas i nie pamiętam kiedy byłam tak zadowolona z jakiegoś szamponu. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz