wtorek, 23 sierpnia 2016

tag: Ludzie wokół nas

Witajcie robaczki!
Dziś przychodzę do Was z tagiem. Dawno nie było takich postów a wydaje mi się że ten tag jest naprawdę interesujący. Znalazłam go na kanale Julii Kobus i tknęło mnie by dla Was taki przygotować.

  • Jakich ludzi najbardziej cenisz?
Ludzi kreatywnych którzy biorą życie w swoje ręce i zawsze znajdą wyjście z sytuacji. Ludzi pełnych pozytywnej energii którzy nie użalają się nad sobą i nie mówią że wiecznie jest im źle. O prostu ludzi pozytywnie nastawionych do życia 

  • Co Cię najbardziej denerwuje w innych?
Hmm w sumie to trochę tego jest (śmiech) A tak na poważnie to takie przechwalanie się jak to się dobrze nie ma w życiu i to co nie ja itd itp. Ale również ocenianie innych pod względem finansowym. A przecież pieniądze to tylko kawałek papieru który nie mówi nic o nas i naszych charakterach.

  • Wolisz ludzi cichych czy bardzo pewnych siebie?
Ktoś kiedyś mi powiedział albo gdzieś to przeczytałam (szczerze nie pamiętam już) że cicha osoba ma więcej do powiedzenia mądrych rzeczy niż taka która na daje na wszystkie tematy jak patefon.. a tak naprawdę nie mówi nic istotnego i wartego naszego słuchania. Więc zdecydowanie wolę osoby ciche. W sumie sama do takich należę więc pewnie dla tego.

  • Jakich znanych ludzi miałeś(aś) okazje poznać?
Hmm poznać osobiście tak by z nimi chodź przez chwile rozmawiać to nie miałam takie okazji.

  • Jaka cecha charakteru w drugim człowieku jest dla Ciebie najważniejsza?
cierpliwość to przede wszystkim. Bo wiem ze mam trudny charakter i nie każdy jest w stanie ze mną wytrzymać psychicznie. Więc gdy poznaję kogoś nowego na tyle już ze wiem że ta osoba jest cierpliwa wtedy stwierdzam ze nasza znajomość może mieć jakiś sens.

  • Czy łatwo łapiesz kontakt z ludźmi?
Różnie z tym bywa. To zależy od sytuacji i od danych osób. Ale raczej nie mam z tym problemu.

  • Czy uroda - wygląd zewnętrzny jest dla Ciebie ważny? (chodzi o partnera życiowego)
Oczywiście ze nie! Uroda przeminie i zostanie to co w środku. Więc zdecydowanie charakter jest najważniejszy.

  • Czy uśmiechasz się do ludzi na ulicy?
Hmm jeżeli kogoś znam to owszem ale i zdążają się sytuacje kiedy po prostu zamiast Dziękuję ktoś się uśmiechnie i ja odwzajemniam ten uśmiech.

  • Jesteś domatorem, czy imprezowiczem?
Hmm wolę bardziej spędzać czas w domu z dobrą książką czy pisząc jakiś post. Ale spotkanie ze znajomymi na jakąś domów raz na jakiś czas nie jest złe.

  • Czy makijaż pozwala Ci na łatwiejszy kontakt z ludźmi? 
Makijaż pozwala mi poczuć się lepiej nie ma żadnego wpływu na kontakt z innymi ludźmi. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz